dinsdag 24 april 2018

Magisch effect met Brusho en Magical Day D-INKT!-sdag#66

Vandaag heb ik weer eens een lekker inktig kaartje voor jullie. Het is de laatste tijd zo druk geweest dat het bloggen er een beetje bij in schoot. Helaas hoor, want ik vind het reuze leuk om te doen! Positieve kant van de zaak is dat ik allerlei leuks heb voorbereid, waarover binnenkort meer!

We zijn momenteel druk bezig met afscheid nemen van producten uit de huidige jaarcatalogus en de voorjaarscatalogus. In veel gevallen doet dat echt wel een beetje pijn, zoals in dit geval bij de stempelset Magical Day! Het gave design van de afbeeldingen, en de sprookjesachtige eenhoorn, tovenaar, ridder en zeemeermin spreken eigenlijk iedereen wel aan! En je kunt je er zo heerlijk creatief mee uitleven!

Deze grappige tovenaar is wel mijn favoriete personage uit deze stempelset denk ik! Hier kleurde ik de afbeelding met Stampin'Blends, en ik stanste hem uit met de Magical Mates Framelits Dies!

De achtergrond maakte ik met Brusho! Ik kan geen genoeg krijgen van dit geweldige poeder! Ook hier zorgt het weer voor een passend magisch "decor"!

Er zitten ook nog wat leuke details in de kaart verwerkt. Zo stanste ik met een stans uit dezelfde Magical Mates Framelits de groepjes kleine sterretjes uit de kleurrijke achtergrond. Door dit dan vervolgens op het Myths & Magic Glimmer Papier te plakken krijg je niet alleen een mooi glitterrandje, maar zie je ook door de sterretjes de glitters terug! Wat Glitterdots en een getekend randje witte stipjes zorgen dan nog voor de finishing touch!

Er zijn op dit moment al veel spulletjes uitverkocht, maar ook is er nog allerlei leuks op voorraad!


HIER zie je alle retiring stempelsets die nog leverbaar zijn
HIER zie je alle productbundles die nu nog te bestellen zijn en
HIER zie je alle nog verkrijgbare accessoires, zoals ponsen, papier, embellishments, dies etc.

Ook de Magical Day Bundle is nog verkrijgbaar. Is ie niet leuk?


Ook in het koopjesrek is nog veel leuks te vinden. Er is heel veel aangevuld en de kortingen lopen hier op tot maar liefst 60 procent!
Clearance Rack
Je kunt HIER het hele koopjesrek bekijken!

Mocht je eventueel nog iets willen of nodig hebben, doe dan een individuele bestelling als je er snel bij wilt zijn, en stuur mij daarvoor gewoon een mail met je lijstje, maar meedoen met de meebestelling die ik elke maandagavond doe kan ook altijd!

Heb je ook wel zin in een beetje kleurenmagie? Gewoon lekker aan de slag gaan met je stempelspulletjes! Het is heerlijk om te doen!



Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Magical Day
Papier: Cardstock: Night of Navy, Pumpkin Pie, Shimmery White, Whisper Whit
             Myths & Magic Glimmer Paper
Ink: Versamark, Memento
Dies: Magical Maters Framelits Dies
Kleurmedia: Brusho, Stampin'Blends Night of Navy, Pumpkin Pe, Smoky Slate, light&dark
Embellishments: Glitterdots, Embossingpowder Whisper White
Tools: Stampin'Spritzers, Stampin'Chalk Marker, Heat Tool, Embossing Buddy, Wink of Stella Glitterbrush

Tot snel!
Annette

Neeuw: Bemachtig uitlopende producten voor het te laat is!
Kijk hier voor alle informatie
Last-Chance Products


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 30 april om 19.00 uur
Maandag 7 mei om 19.00 uur




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 

Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!