vrijdag 12 januari 2018

Lekker Vintage met Lots of Lavender

Ja, de Vintageachtige stijl blijft ook zeker favoriet bij mij! Vandaag heb ik weer eens  zo'n nostalgisch kaartje voor jullie. Het is gemaakt met een van de Sale-A-Brations Sets! Lots of Lavender!

Deze set is, omdat het een Sale-A-Brationgeschenk is, niet te koop, maar tijdens de actieperiode GRATIS uit te kiezen bij een bestelling van minimaal 60 euro. En...het is een hele mooie!

Lavendel, wie houdt er niet van... Ik ben er dol op!

In deze set zitten een aantal Two-Step-stempels. In eenvoudige taal kun je zeggen dat er lijntjesstempels in zitten, en inkleurstempels. De inkleurstempels zijn van fotokwaliteit, heel fijn gedetailleerd dus, en zo gemaakt dat je een levensechte watercoloruitstraling krijgt.
Je kunt dit natuurlijk met allerlei kleuren doen, maar ik besloot voor de meest klassieke lavendelkleur te kiezen, namelijk Wisteria Wonder. Een mooie vergrijsde paarstint uit de Subtles serie.

 Het stempelen heb ik gedaan op een stukje Whisper White Cardstock. Door dit te sponzen met inkt krijgt het papier een mooi "oude" uitstraling.

Ook sponsde ik nog wat extra inkt in twee hoeken, met behulp van de Sweet Soiree Decorative Masks.

 In de achtergrond verwerkte ik een stukje Wood Textures DSP. Dit ruige hout geeft een mooi rustiek effect. Ik krijg daar wel een "frans"gevoel van ;o)

Een stukje Very Vanilla Lace Trim dat ik om de bovenkant van het paneeltje gedaan heb, versterkt dat sfeertje nog eens.

Een mooi subtiel tekstje staat hier het mooiste bij, en dit tekstje komt uit de nieuwe NEDERLANDSTALIGE stempelset Feesttaart, de Nederlandse versie van Cake Soiree. Deze set staat in de nieuwe voorjaarscatalogus.

Mooi zo'n eenvoudig strak lettertje!

Een leuk projectje om te maken, met een schitterende stempelset. Zoiets kun je bovendien voor allerlei gelegenheden opsturen, naar gelang je de tekst gewoon aanpast uiteraard.

Deze, en vele andere gratis te verdienen producten, kun je vinden in de Sale-A-Brationfolder! Het aanbod is deze keer echt fenomenaal mooi!

Toevallig gebruikten we vandaag tijdens de Stempelclub Workshop ook deze Lots of Lavender Stempelset, maar dan in een totaal andere stijl. Ook superleuk! En dat vind ik nou zooo gaaf he! Lekker varieren, en de oneindige mogelijkheden die je daardoor hebt,  is voor mij het leuke van stempelen! Natuurlijk zal ook die kaart binnenkort voorbij komen hier!

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Lots of Lavender (SAB), Feesttaart
Papier: Cardstock: Whisper White, Wisteria Wonder, Soft Suede
             DSP: Wood Textures DSP
Inkt: Crumb Cake, Old Olive, Wisteria Wonder, Soft Suede
Embellishments: Very Vanilla Lace Trim
Tools: Sweet Soiree Decorative Masks, Stampin'Sponges

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
  Maandag 15 januari om 19.00 uur
Maandag 22 januari om 19.00 uur.


van 3 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration!
Tijdens deze actieperiode mag je bij je bestelling vanaf 60 euro een gratis kado uitkiezen!
Nieuw! Ook zijn er extra luxe kadoos uit te kiezen, bij een bestelling vanaf 120 euro!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!