woensdag 10 januari 2018

Kleurrijk met Beautiful Day

Daar ben ik eindeljk weer eens met een blogpost! Het nieuwe jaar en de kleine blogpauze met de feestdagen hebben er voor gezorgd dat ik wat dingen op een rijtje heb gezet. Niks ernstigs hoor, maar wel heb ik gewerkt aan een manier om alles wat ik zo graag wil doen ook te kunnen doen. Iets met rust en structuur ;o) Dat ben ik aan het opstarten en stroomlijnen tot het voor mij werkt. Dat was even nodig, en vanaf nu zal ik daar hopelijk profijt van gaan hebben!

A Beautiful Day staat in de titel van deze post. Nou de Kijkkast Open Middag Party met Make and takes van afgelopen zaterdag was dat zeker! Meer dan "beautiful" zelfs! Het was zeer druk bezocht en HEELL gezellig. Daardoor heb ik niet zo heel veel foto's kunnen maken, maar ik zal nog een klein overzichtje maken van wat ik wel heb, en dat aan jullie laten zien!

Het was die dag in ieder geval helemaal duidelijk dat de nieuwe producten ontzettend in de smaak vielen! De Oohh's en Aahh's waren veelvuldig te horen en dat is te begrijpen want de nieuwe producten zijn niet alleen ontzettend mooi, maar ook enorm goed te combineren, veelzijdig te gebruiken, en er zijn veel nieuwe mogelijkheden voor het werken met leuke technieken ;o) Gewoon onweerstaanbaar leuk!

Een van die ontzettend leuke producten is de Set Brusho! Het fijne poeder oftewel "Crystals"met de ontzettend grote kleurkracht waar je echt de leukste dingen mee kunt doen!

Het zorgt voor een ware kleurexplosie!

Dit ontzettend gave poeder is te vinden op bladzijde 26 van de nieuwe voorjaarscatalogus. We bieden het aan in een set van vijf kleuren die prachtig matchen met Stampin'Up!kleuren! Verwerk je dit poeder in combinatie met water komen de kleurpigmenten los en daarmee een enorme hoeveelheid kleur. Je hebt dan ook maar heel weinig van dit poedertje nodig en kunt met zo'n set echt jaaaaaren vooruit!

Ook als je niet zo heel veel "stempel-skills" hebt kun je uitstekend uit de voeten met Brusho! Je kunt het heel simpel houden of er allerlei trucs mee uithalen, maar de effecten zijn altijd te gek!

Je kunt het poeder bijvoorbeeld droog verwerken op een natte achtergrond, of het op een droge ondergrond aanbrengen die je daarna nat maakt met een Spritzer. Je kunt het verwerken met je Aquapainters, je kunt er leuke druppel, vloei en spettereffecten mee maken, je kunt het deppen, smoochen en je kunt er mee inkleuren. Ook met masks en stempels kun je het gebruiken. Ook met je stempelinkten, refills, Texturepaste, watercolorpencils ed kun je het geweldig mixen en matchen!

Kortom het is enorm geschikt voor de liefhebbers van techniekjes en mooie achtergrondjes en een perfect medium voor Mixed Media liefhebbers!

Ben jij zo'n liefhebber, kijk dan snel in de {workshopagenda}, want er komt een gave Artsy Brusho-techniekenworkshop aan, en het gaat heel snel met de aanmeldingen! De komende dagen zal de Workshopagenda zich nog verder gaan vullen met allerlei leuke stempelactiviteiten! Houd de agenda dus vooral in de gaten!
Voor mijn voorbeeld gebruikte ik de Basis-Resisttechniek De prachtige vlinderstempel komt uit de set Beautiful Day, een nieuwe set met zoals je ziet wat dikkere lijnen, die geweldig is om bij Brusho's te gebruiken.

Hier heb ik de stempel geembost met Whisper White embossingpoeder en de heattool, het papier daarna  licht vochtig gemaakt, de Brushokristallen toegevoegd en dit nog iets meer vochtig gemaakt, tot ik tevreden was. Gewoon een beetje kliederen dus eigenlijk ;o)  Bij deze kaart heb ik vooral de rood, oranje en geeltinten gebruikt. Op het geenboste deel hecht de kleur niet of nauwelijks ("resist") en dat geeft dit gave resultaat.
Om de contrasten te benadrukken en de kleur er extra uit te laten springen heb ik de basiskaart in Basic Black genomen en de tekst ook met wit embossingpoeder gemaakt, op een Basic Black bannertje.

En omdat details een kaart altijd net wat spannender maken heb ik met het Metallic Thread in Black wat warrelige lussen toegevoegd, en verder zorgen wat glitterdots ( Glitter Enamel Dots) in een bijpassend kleurtje voor een extra speelse noot.

Er mocht nog wel wat meer glitter bij dus heb ik onder het bannertje een extra strookje gedaan van het Myths & Magic Glimmer Paper. Zo'n smal strookje is een heel subtiele toevoeging maar maakt toch best veel verschil! Dit Glimmer Paper heeft in het licht allemaal kleurtjes en is echt supermooi! Ook dit staat in de voorjaarscatalogus!

Heb je nog geen voorjaarscatalogus? Je kunt er altijd eentje bij me aanvragen! Dat kan heel eenvoudig door mij EEN EMAIL te sturen. Dan maken we dat in orde!

Door de toevoegingen op elkaar af te stemmen, en met mate toe te passen, blijven de Brushokleuren het meest opvallende deel van de kaart. En dat was nu net de bedoeling!

Mocht je meer willen weten over Brusho's of over de gebruikte technieken of producten. ( of iets anders...) Vraag me gerust! Ik ben er echt heel enthousiast over!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Beautiful Day
Papier: Cardstock: Basic Black, Shimmery White
             Myths & Magic Glimmer Paper
Inkt: Versamark
Embellishments: Embossingpowder Whisper White, Metallic Thread Black, Brusho, Glitter Enamel Dots
Tools: Embossing Buddy, Heattool, Stampin'Spritzer, Aquapanters
En verder: Silicon Craft Sheet, Keukenrol

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
  Maandag 15 januari om 19.00 uur
Maandag 22 januari om 19.00 uur.


van 3 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration!
Tijdens deze actieperiode mag je bij je bestelling vanaf 60 euro een gratis kado uitkiezen!
Nieuw! Ook zijn er extra luxe kadoos uit te kiezen, bij een bestelling vanaf 120 euro!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!