donderdag 23 november 2017

Violet Techniekenkaartje met Painted Harvest


***Nog maar een paar daagjes heel veel aanbiedingen en korting!
Mis ze niet!***



Vandaag heb ik weer eens een lekker inktig, kleurig kaartje voor jullie. Eentje in paars-roze tinten die -doordat ik ze door en met elkaar gebruikt heb- een violetachtig kleurtje opleveren.
De stempelset Painted Harvest laat weer eens zien hoe veelzijdig hij is... Tsjoh, wat heb ik al een plezier gehad van deze stempels!

Deze keer heb ik weer eens een langwerpig model gekozen. Dat geeft een kaart al snel iets sjieks!
 Natuurlijk maakte ik een lekker inktig achtergrondje met veel laagjes en diepte, waarbij je verschillende stempels terugziet.

Als blikvanger/ Focal Point stempelse ik een van de bloemen, knipte deze uit en gaf hem een glimmertje met de Wink of Stella Glitterbrush, er achter heb ik wat van het metallic Thread in Silver gebruikt op een nonchalante manier. Ook dat geeft natuurlijk weer een subtiel glimmertje.
Schuin verticaal over de kaart heen maakte ik een border, waar ik de tekst op heb gestempeld. De diagonale lijnen maken de kaart net weer even anders. Bijkomend voordeel is dat je zo lekker veel van de ondergrond blijft zien.


Door het centrale paneel meerdere keren te matten op bijpassend cardstock maak je er een mooie eenheid van. De basiskaart in Elegant Eggplant, dat mooie diepe paars, geeft het ook weer een sjieke, strakke afwerking. Het laagje Vellum Cardstock dat er ook tussen zit, geeft het paars wat extra "cachet"...maar geeft ook rust. En juist daardoor komt de bewerkte achtergrond mooi uit, zonder dat het als geheel te druk wordt.
Ik maak maar even van deze gelegenheid gebruik jullie nog even een tip te geven. En dat is: Vergeet naast de Online Extravaganza- aanbiedings-producten, ook de andere favorieten niet... Nog even en de Retiringlijsten ( met de producten die niet meer terugkomen in de collectie) worden bekend, en als je dan nog gaat bedenken dat je bijvoorbeeld deze Painted Harvest stempelset toch niet wilt missen (en geloof me maar, dat wil je ECHT niet..) is het waarschijnlijk te laat, want vaak is al binnen het uur van dergelijke must haves de voorraad op... Dus.. ik waarschuw maar even, wacht niet en bestel nog VOOR december wat je zeker graag nog wilt hebben! Just Sayin'!

Morgen ben ik er weer, met iets leuks... en het heeft met.... inkleuren te maken! En je krijgt leuke tips! Maar verder verklap ik nog niets! ;o) Ik zie je dus graag morgenavond terug!

Bedankt voor je komst naar het Kijkkast-blog en...

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Painted Harvest
Papier: Cardstock: Whisper White, Elegant Eggplant, Vellum cardstock
Inkt: Elegant Eggplant, Pink Pirouette, Rich Razzleberry, Perfect Plum
Embellishments: Wink of Stella Glitter Brush, Metallic Thread Silver
Tools: Paper Snips, Stampin'Sponges
En verder: Fast Fuse, Stampin'Dimensionals, Snail Adhesive



Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Zondag 26  november om 19.00 uur
Maandag 4 december om 19.00 uur





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!